De eerste voorbereidingen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Wim&Carla Griep - WaarBenJij.nu De eerste voorbereidingen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Wim&Carla Griep - WaarBenJij.nu

De eerste voorbereidingen

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Wim&Carla

12 Maart 2013 | Nederland, Groningen

Inmiddels zijn we, eigenlijk heel snel en goed gewend aan ons nieuwe huis. Heerlijk in de stad Groningen en toch lekker rustig. We genieten ervan. Veel bezoekjes gehad. Gezellig!
Vorige week het eerste trainingsweekend van VSO, Prepare to Volunteer in Boxtel. We troffen een erg leuke, diverse groep met allemaal al enige buitenlandervaring. Communicatie, fondsenwerving, ontwikkeling, macht, frustraties, veiligheid, gezondheid, verwachtingen. Kortom een intensief en inspirerend weekend. Een goede voorbereiding dus voor de stap om twee jaar in een heel andere cultuur te werken en leven. Ons enthousiasme is er weer meer door gevoed!
Hier breken nu de laatste werkweken op school aan, vreemd hoor. De eerste "laatste vergaderingen" al gehad. Nu is er dus geen uitvlucht meer om echt alles goed op te ruimen.
We hebben nog geen placement, dat zal nog wel een paar maandjes duren. Maar we vertrekken pas rond september dus dat komt vanzelf!

• 13 Maart 2013 - 19:14

Jannie Vos:

Heel veel succes verder!
    Raar idee om jullie straks twee jaar niet te zien! En dus ook geen: HHHHAAAAAAALLLLLOOOOO JJJJAAANNNNNNIIIEE! Maar gedachten kunnen alle afstanden overbruggen toch! Wij vonden het bezoekje van febr. erg gezellig! Liefs, Jannie.

• 24 April 2013 - 20:05

Trijnie:

Een beetje raar, maar ook voornamelijk leuk (want nieuwe uitdagingen inspireren!) om jullie blog URL aan mijn Ipad contacts toe te voegen vanavond. Voorheen hoefde ik slechts GRI in te typen om jou een berichtje te sturen.....
    Wat fijn ook dat wij met zijn allen nu via dit blog met jullie mee kunnen leven.

Ik bedenk, terwijl ik dit schrijf, dat ik het adres natuurlijk gewoon op mijn 'home screen' kan plaatsen.
    Zo, al klaar!
    wimencarlagriep.waarbenjij.nu is nu slechts 1 klikje verwijderd.
    Dichterbij kan haast niet........

Adam en ik wensen jullie alvast heel veel succes, geluk en voldoening!

xxTrijnie